
Historie značky sahá do roku 2011 kdy se spoluzakladatel úspěšné značky Cervélo Gerard Vroomen rozhodl tuto již značně rozrostlou společnost po restruktulizaci opustit a začít se věnovat svému menšímu projektu. Gerard se rozhodl ke spolupráci přizvat svého bývalého kolegu a podřízeného, kterým byl Andy Kessler. V dřevních dobách, kdy „sjezdové kolo“ ještě nemuselo mít ani odpruženou vidlici, downhillový závodník Andy byl a je také zkušený muž z oboru. Na počátku devadesátých let jako student / brigádník začínal v Cannondale Switzerland, poté jeho kroky vedly do Cannondale Europe a následně do Scott Europe na obchodní a marketingové pozice. Následně se stal CEO ve společnosti BMC kterou opustil po sedmi letech a odkud po krátké pauze, kdy se věnoval zejména ježdění na kole, přešel na pozici ředitele mezinárodního obchodu právě do Cervéla, kde se poznal s Gerardem. Tito dva muži kteří se svými schopnostmi a zaměřením perfektně doplňují si společně stanovili cíl vypouštět do světa kola, na kterých bude chtít jezdit opravdu každý a to pod značkou která se bude chovat přátelsky a otevřeně. K dosažení tohoto cíle si vytkli následující body, které charakterizují filosofii značky OPEN:
- Nabízet jen několik modelů, ale dokonale dotažených
- Dát zákazníkům všechny možné informace bez „mlžení“
- Být připraveni odpovídat na otázky
- Dát každému šanci stát se částí úspěchu značky
- Spolupracovat s těmi nejlepšími obchody
- Žádné klasické sponzorství, žádné výprodeje, slevy – prostě žádný klasický marketing který se nakonec stejně stává jen otravným